Personal marketing website voor Wellness instituut

wellwellness.nl

Ik heb een eigen bedrijf heb het druk met het opvoeden van 3 kinderen en ben met een studie bezig.
Het maken van een eigen website kon ik er écht niet bij hebben. Joffry bood uitkomst, niet alleen bouwde hij mijn website, hij heeft meegedacht over visie, missie en strategie van mijn onderneming.
Joffry heeft een integrale benadering. Ik kan hem aan iedereen aanbevelen! Top
Rozita

Directrice / Eigenaar, Well Wellness

Project Details

Cliënt: Well Wellness
Skills: Branding, Web Design
Live: wellwellness.nl

bezoek deze marketing website gebouwd met wordpress cms

Ontwerp visitekaartjes

Voor WELL Wellness hebben we ook de visitekaartjes ontworpen.

Zoals je kunt zien hebben we ook daar marketing tools toegepast. Zo is direct te zien wie Well Wellness helpt en waarmee Well Wellness helpt. We hebben de boodschap van de website doorgetrokken naar het visitekaartje.

Op de andere kant van het kaartje is een duidelijke openhartige foto van de directrice geplaatst zodat degene die het kaartje ontvangt makkelijk kan herinneren met wie hij of zij gesproken heeft. Dit is erg handig op netwerkbijeenkomsten waar je vaak naar huis gaat met een enorme berg visitekaartjes in je tas. Ook bouw je een stukje vertrouwen op omdat een foto het gevoel geeft dat je iemand al kent. Je raakt vertrouwd met het gezicht en het roept een “oh ja, dat is zij” reactie op. Zo val je direct op tussen onduidelijke visitekaartjes met logo’s en teksten waarvan je vaak niet meer weet wie er ook alweer bij het kaartje hoorde…

Het resultaat:

De footer

Vaak zie je bij websites dat de footer een ondergeschoven kindje is. Jammer, want de footer is uiterst geschikt om je bezoekers alsnog op je mailinglijst te krijgen. Per slot van rekening als ze al bij je footer belanden hebben ze je hele pagina al doorgelezen en waren ze kennelijk al geïnteresseerd in wat je te vertellen had. Geen call to action plaatsen zou een gemiste kans zijn. Tenzij je content zo ongelofelijk waardevol is zullen er maar weinig bezoekers zijn die denke: “Wow, wat is dit interessant zeg, waar kan ik me inschrijven op de mailinglijst?”.

De contact pagina

De contact pagina

Rozita is het gezicht van WELL. Het was belangrijk haar neer te zetten zoals ze is, vrolijk, helder en opgewekt. Ze kijkt je uitnodigend aan en je weet direct of je met haar in zee wilt of niet.

De foto’s op de website zijn gemaakt in samenwerking met de fotograaf Rodolfo Vejar wiens website wij ook ontwikkeld hebben. Kijk dat vinden wij nou leuk, een samenwerking creëren tussen je eigen klanten en zo een mooi resultaat behalen.

Wil je ook een website die voor je werkt?